Cateberry


fridayyy <3

so i haven’t been doing much of anything today…the joys of no class on friday i suppose:) I woke up early and had the other half of my pure protein bar from yesterday. I took a bump pump class, which whopped my butt! I’m gonna be sore! For breakie I had a bowl of kashi go lean crunch, pb puffins, banana, and some strawberries…so good, as always!
caties-pics-080
so i’ve showering, caught up on blogs, and watched food network…i snacked on some goldfish and green tea(no pic) and just finished a yummy lunch! I had another flat our wrap w/ chicken, hummus, spinach, and some salsa grillllled up…with an apple and yogurt! Perefecto lunch:)
caties-pics-081
caties-pics-082
this was my first time trying this coconut milk yogurt, i really enjoyed it! only downside is it’s expensive, so i probably won’t buy it again until i go home haha
well i have a work meeting to go to and then who knows what else!!
have a good afternoon:)

Advertisements

it’s the weekend!

happy thursday!! it’s the weekend for me hollla hollla:)
I had half a pure protein smores bar this morning before heading to the gym to lift and do a little cardio. when i got back i had a delicious bowl of yogurt, 1/2 scoop chocolate protein power, kashi go lean crunch, with some berries soooo good!
caties-pics-077
i got some hw done around the apt, had some hot chocolate and munched on some whole grain goldfish(sorry no pic!) and of course had to rush lunch bc i lost track of time before class! oyy i had a might maple and banana sandwich pressed in the foreman with a carrot salad and a pear…yeah idk random!
caties-pics-079
i had a ridiculously boring class today, then did some work in the library while munching on another unpictured granola bar…it was a cascadia farm peanut butter pretzel one…they’re kinda meh i prob won’t be them again. for dinner i had veggie pizza that was reallly yummy and a side salad!!
caties-pics-068

so i’m definitely trying to add more snack and bits of this and that into the day in order to gain some weight, but does anyone out there have any other ideas that may have used? id love some suggestions!

i’ll prob have some ice cream later and who know what else!!!
hope everyone has a wonderful evening:)


ughh

i just did a whole post and some how deleted it…meh…i’m too tired to redo it again, i’ll try again tomorrow:(


SNOW DAY!

caties-pics-072caties-pics-066caties-pics-0672woo hoo to a snow day!  we didn’t get much snow, but I guess in virginia they’re not too sure how to handle it, so they cancel pretty quickly…i don’t mind!  I had a lovely breakfast cookie this morning courtesay of Fitnessista. it was deliciousio:) a heaping 1/3 c oats, 1/2 scoop chocolate protein powder, peanut butter, 1/2 nanner, and a sprinkle of cinnamon!
Then I got some homework done blah blah and eventually made lunch later…peppridge farm cherry pomegrante bagel(they’re tasty) with might maple, blueberry preserves, and a lovely apple…this is definitely my perfect lunch! I also munched on a carrot:)
I had a snow fight, watched many episodes of sex and the city with friends(yay) and finally came back to my apt for some dinner. warning: it looks gross, but it was pretty good i guess haha…just an amy burrioto w/ some chips and salsa(hey why not?) and a spin salad!

meh i got more hw to do…but i’m kinda hoping this rainy/snow ices over so i have another snow day!! haah wishful thinking…
i’ll probably have ice cream soon, but i’ll let ya know!

hope everyone has a fabulous night!!!


ok seriously…

okay I think I’m going to try to keep up with this fo real!  I really want to make a conscious effort to eat more, gain weight, and stay healthy!  I hope with the support and fabulous ideas from other the bloggers I see out there, it will be easy for me to keep up with!  I can’t believe how difficult it’s been to actually gain weight…I never would believe I’d be struggling with that ugh.  I want to get away from thinking about food so much, but in order to make sure I’m eating more than enough i have to plan, plan, plan…oh well!  I went to the gym this morning and just lifted weights with some short spurts of stairmaster to keep my heart rate up:)  Came back and have a delicious bowl of cereal consisting of Kashi Go Lean Crunch, 1/2 banana, and raspberries…always hits the spot!

 

caties-pics-071

Lunch before class was flat our wrap w/ some roasted garlic hummus, buffalo chicken slices, spinach and cuc with more salad on the side.  The problem being a college student is i feel like i just eat the same types of things frequently, in order to save money and not let things go bad.  Hopefully blogging will make me be more creative;)

caties-pics

i’m off to class and then working at the gym till 11…i’ll see ya tomorrow:)